lördag 13 mars 2010

Hej :)

Igår var nog den värsta dagen i skolanshistoria för mig :O
Luis, Lance och Juan.. Jag hade glömt mina idrotts kläder så jag satte mig i omklädnings rumet då kommer dom 3 ner dit och sätter sig då frågar dom kan du göa lapdance för dom jag bah nej och gick till ett annat omklädnings rum. Då kommer dom dit Lance håller i mina armar och Luis i mina ben. Dom skulle kasta in mig i duchen. Jag förökte komma lås men de gick inte. så jag vart helt dyngsur. Senare på SO:n så satte dom sig brevid mig och jag kunnde ju inte byta plats för de fanns inga lediga platser förutom soffan där man inte får sitta så jag lysna på musik i hedset. Då börjar dom dra i mitt hår. Sen slå mig på armen. Då hör jag Lance säga SLUTA hon har mens idag. Då vart jag så arg så jag bah KAN NI DRA ÅT HELVETE OCH LÄMNA MIG IFRED?!

Men iaf efter skolan vah jag med matilda och de kommer bilder någon annan gång
bye<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar